Orbea rower elektryczny GAIN M10i XL MyO
Ceny
Cena detaliczna netto
40 649,59 PLN /szt.
 
Cena detaliczna brutto
49 999,00 PLN /szt.
Rabat
0%
Oznaczenia
Symbol N32709CM
Logistyka
Jednostka podstawowa szt.
Cechy
ROZMIAR:
producent:
Opis

Rower Orbea e-bike GAIN M10i 2023

Nowy rower Orbea Gain przeszedł wielką metamorfozę i w rok 2023 wkracza wzbogacony o innowacyjną technologię, projekt i kolorystykę. Posiada także kilka naprawdę przyjaznych funkcji, które zapewniają bardziej autentyczne wrażenia z jazdy szosowej połączone z subtelnym wspomaganiem nowego silnika Mahle X20. Silnik Mahle X20 stosowany w modelach karbonowych rowerów Orbea Gain to najlżejszy i najbardziej kompaktowy system napędowy do rowerów elektrycznych na rynku, co czyni go oczywistym wyborem dla rowerów Gain. 55 Nm niemal bezgłośnego wspomagania zapewnia więcej niż wystarczającą moc nawet na najtrudniejszych podjazdach, a wszystko to przy całkowitej masie systemu 3,2 kg, w tym akumulatora 350 Wh. Modele rowerów Orbea Gain aluminiowe wyposażone są w silnik Mahle X35+ zapewniający do 40Nm. Elektryczny napęd  i rower Orbea Gain współpracują w idealnej harmonii, dając kolarzowi maksimum radości i dobrej zabawy. Naturalne wspomaganie silnika Mahle jest subtelne i daje więcej zabawy podczas przejażdżki, a szybkość czy zasięg odchodzi na drugi plan. Odpowiednie ustawienie dostarczania mocy silnika pozwala nam zwiększyć zasięg, zapewniając jednocześnie bardziej naturalną jazdę. Subtelne, zintegrowane elementy sterujące i wyświetlacz w połączeniu z niemal bezgłośnym wspomaganiem usuwają elementy rozpraszające uwagę, pozwalając Ci cieszyć się długą jazdą na rowerze Orbea Gain. Jeśli to za mało możesz zwiększyć zasięg Twojego roweru Orbea Gain montując w miejsce bidonu dodatkowy akumulator 171Wh dla Gain karbonowego i 250Wh dla wersji aluminiowej.  A do tego system oświetlenia zintegrowany z ramą oraz wewnętrze prowadzenie wszystkich przewodów ICR Plus – wszystko dla elegancji i czystości formy nowego roweru Orbea Gain.

Specyfikacja:

Rama 

Orbea Gain Carbon OMR monocoque, zintegrowany zacisk siodełka ze zintegrowanym tylnym światłem STVZO, wewnętrzne prowadzenie kabli ICR, oś przelotowa 12 mm x 142 mm z tyłu, tarcza Flat Mount, opona 700x35 maximun, suport BB386 EVO, Mahle X20 AMC plug

Widelec 

Gain karbonowy widelec OMR, rura sterowa 1-1/5 z włókna węglowego, opona 700x35 maximun, mocowanie tarczy Flat Mount, oś przelotowa 12x100mm

Stery

FSA 1-1/2" Zintegrowane, Wewnętrzne prowadzenie kabli

Mechanizm korbowy 

Shimano Dura-Ace R9200 34x50t

Manetki

Shimano R9270

Kaseta

Shimano Dura-Ace R9200 11-30t 12-Przełożeń

Przerzutka tylna 

Shimano Dura-Ace Di2 R9250

Przerzutka przednia  

Shimano Dura-Ace Di2 R9250

Łańcuch 

Shimano CN-9100

Kierownica

Orbea OC RP10 Road Performance Carbon, Reach 80, Drop 125, Di2

Mostek

Orbea OC Road Performance RP10, -8º

Hamulce

Shimano R9270 Hydrauliczne tarczowe

Koła

Carbon 42, Tubeless, 21c

Opony

Pirelli P ZERO™ Race TLR 700x30c

Oś przedniego koła

Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite

Oś tylnego koła

Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite

Sztyca 

Orbea OC Performance XP10-S Carbon, 27.2mm, Offset 20

Siodło 

Fizik Antares R5 Versus EVO Regular

Oświetlanie 

Tylne światło pozycyjne, na zacisku,  COB Led, On/Off, 12 Lumen. STVZO

Zatyczki kierownicy

Orbea Antypoślizgowe/odporny na wstrząsy

Silnik 

Mahle motor hub X20, ALC

Bateria

Mahle iX350 36V 353Wh

Wyświetlacz 

Mahle Pulsar One monochrome ANT+ LEV

Ładowarka 

Mahle Active Charger up to 4A

Sterowanie 

Mahle ONE Head Unit (BT/ANT+)

Sterowanie z kierownicy

Mahle Handlebar Dual eShifter

 

WZROST ( CM )

WZROST ( IN )

ROZMIAR

155-166

61.1"-65,40"

XS

167-172

65,70"-67,7"

S

173-179

68,1"-70.5"

M

180-185

70.9"-72.8"

L

186-191

73,2"-75,2"

XL

192-207

75,6"-81,5"

XXL

* Przybliżone wymiary

Zastosowane technologie w modelach Orbea Gain:

Przycisk MODE  Jazda na rowerze powinna być ucieczką od ekranów, czystym przeżyciem bez rozpraszania uwagi. Na pierwszy rzut oka interfejs w rowerach Orbea Gain powie ci wszystko, co musisz wiedzieć. Na tym praktyczność i prostota systemu się nie kończy; dołączyliśmy nowe e-przełączniki, dzięki którym możesz bezpiecznie ustawić poziom wspomagania bez poruszania rękami.

Zintegrowane oświetlenie
Rower Orbea Gain OMR
posiada wbudowane oświetlenie z przodu i z tyłu zasilane bezpośrednio z akumulatora z opcją jazdy dziennej i nocnej dla poprawy Twojej widoczności na drodze.

Bateria wewnętrzna w rowerach Orbea Gain to wielki krok w znalezieniu najlżejszej, najmniejszej i najbardziej dyskretnej jednostki zasilającej. Koncepcja Orbea Gain's Enough Energy zapewnia wystarczającą moc baterii, a nie więcej. Eliminuje to potrzebę posiadania nieporęcznej baterii o dużej mocy, którą trzeba umieścić na zewnątrz roweru.

Bateria zewnętrzna – opcja. Chociaż pewnie nigdy go nie będziesz potrzebować, oferujemy Range extender 171 Wh dla modeli Orbea Gain Carbon. Orbea Gain Aluminium wykorzystuje baterię 250 Wh, zapewniając wystarczającą moc akumulatora na większość przejażdżek. Range extender zgrabnie mieści się w koszyku na bidon i oferuje dodatkowe 208 Wh, co oznacza zwiększenie zasięgu o 70%.

System napędowy, tylny silnik Mahle X20 lub X35+ w piaście jest sercem i kluczem do koncepcji Orbea Gain's Enough Power. Wyrafinowany układ napędowy zapewnia wystarczającą płynność i niezawodność wspomaganiu na poziomach zaprojektowanych w celu zwiększenia komfortu jazdy, a nie dominacji. Wspomaganie nie wymaga mnóstwa przewodów, portów ani akcesoriów, wystarczy jeden port do diagnostyki i ładowania akumulatora.

Strona producenta: Orbea Gain
Artykuł na stronie dealera: Orbea Gain 2023
Instrukcja: Orbea Gain Hydro Blue Paper
Instrukcja: Orbea Gain Carbon Blue Paper

*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru

 Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.

 

© SolEx B2B