Mamy dla Was ważną nowość, która ułatwia komunikację z klientami i usprawni proces realizacji zamówień rowerów Orbea MyO oraz Rider Connect.
Wprowadziliśmy automatyzację, która na etapie produkcji zamówienia MyO będzie co tydzień wysyłać maila z aktualizacją daty zarówno do klienta końcowego, jak i do sklepu. Dzięki temu Wasi klienci będą na bieżąco informowani o postępach w realizacji swojego roweru, a Wy – o aktualnym statusie zamówienia.
Kluczowa kwestia: Aby system działał prawidłowo, niezwykle ważne jest wprowadzanie poprawnych danych klienta (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) podczas składania zamówienia na stronie orbea.com.
Uwaga: Zamówienia składane na dane sklepu (zamiast klienta) nie będą obsługiwane przez tę automatyzację – w takim przypadku klient nie otrzyma żadnych powiadomień. Zależy nam na jak najlepszej jakości obsługi dlatego zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjmowania zamówień składanych na dane sklepu.
Zachęcamy do zwrócenia szczególnej uwagi przy składaniu zamówień, aby Wasi klienci mogli korzystać z pełnych korzyści tej nowości.