MC- MOUNTAIN CONTROL- Enduro – Trail – eBike
Nasza seria Control oznacza brak wymówek. Koła MC muszą zapewniać wyczucie i kontrolę, aby działać na 100% przez cały dzień, bez uszczerbku dla wagi i niezawodności.
PRZYCZEPNOŚĆ
Obręcze muszą być sztywne i mocne, ale projektując pewną podatność na określoną przednią obręcz, możemy zmaksymalizować tę niezwykle ważną przyczepność przedniej opony. Oczywiście szersza przednia obręcz zoptymalizowała profil opony, zapewniając mniejsze przechyły, większą przewidywalność i lepszą przyczepność.
WYTRZYMAŁOŚĆ
Na trasach wyścigowych enduro koła są wystawione na próbę. Nasz Enduro Carbon Tune, specjalne wzory obręczy i mocne szprychy typu j-bend maksymalizują wytrzymałość, a konstrukcja stopki maksymalizuje ochronę przed uderzeniami, szczególnie w przypadku tylnego koła.
NIEZAWODNOŚĆ
Przesuwamy wszystkie nasze projekty do granic możliwości, zarówno w naszych laboratoriach testowych, jak i na szlaku w rękach naszej ekipy Wrecking Crew. Jesteśmy przekonani, że nie będziesz mieć żadnych problemów, ale jeśli tak się stanie, nasz program Keep On Rolling zapewni Ci wsparcie.
Specyfikacja techniczna:
Waga zestawu kół | 1944g |
Rozmiar | 29″/29-27″ |
Obręcz | Aluminiowa |
Obręcz | Hookless, bezhakowe |
Szerokość wewnętrzna obręczy (PT) | 32mm/30mm |
Wentyl | Presta |
Piasta | DT350 6IS |
Oś | F 110/15mm, R 148/12mm |
Mocowanie tarczy | ISO 6 śrub |
Bębenek | Shimano Micro Spline |
Szprychy (P/T) | 28/32 |
Szprychy | SAPIM D-SPRINT / RACE |
Szerokość szprychy | 2.0 / 1.8 / 2.0 |
Nyple | SAPIM POLYAX SECURE LOCK BRASS BLACK |
Zestaw zawiera | Pokrowce na koła Oquo, wentyle bezdętkowe, uszczelniacz |
ASYMETRYCZNE OBRĘCZE
Asymetryczne obręcze pozwalają nam uzyskać bardziej trójkątny kształt ze szprychami z każdej strony obręczy, równoważąc długość i napięcie szprych. Oznacza to, że każda szprycha wymaga równego obciążenia. Krótko mówiąc, asymetryczne obręcze oznaczają krótsze rozmiary szprych, bardziej zrównoważone naprężenia i mocniejsze, bardziej niezawodne koła.
KĄTOWE OTWORY NA SZPRYCHY
Dopasowanie kąta otworu na szprychę do kąta, pod jakim szprycha opuszcza obręcz, oznacza, że możemy znacznie zmniejszyć naprężenia na główce szprychy. Mniejszy stres oznacza mniejsze ryzyko złamania szprychy i daje bardziej niezawodne koło.
WZMOCNIONE WYGIĘCIA SZPRYCH
Większy nacisk wywierany jest na obręcz, w której szprychy wywierają naprężenie. Wzmocnienie tych obszarów zwiększa niezawodność obręczy bez dodawania nadmiernej wagi.
SZPRYCHY J-BEND
W naszych testach niezawodności szprychy j-bend wykazują znaczny wzrost odporności na zmęczenie, co oznacza, że koło pozostaje stabilne i sztywne na dłużej.
PRZEDNIE I TYLNE
Każde koło ma inne zadanie i podlega różnym siłom, więc dlaczego większość firm próbuje sprzedać Ci tę samą obręcz z przodu i z tyłu?
OCHRONA PRZED PRZYCIŚNIĘCIEM
W przypadku kół bezdętkowych przebicie opony następuje, gdy opona zostanie ściśnięta między zewnętrznym przedmiotem a krawędzią obręczy. Zwiększenie szerokości profilu obręczy w tych punktach znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo tych przebić.
BEZPIECZNA BLOKADA NYPLI
Nasza bezpieczna blokada nypla zapewnia, że szprychy pozostają dłużej napięte, co oznacza, że koło pozostaje mocniejsze na dłużej.