Podobnie jak triathlon jest rywalizacją wielu dyscyplin, Ordu jest eleganckim połączeniem aerodynamiki, wagi, obsługi i ergonomii. Kiedy już doświadczysz wielu mocnych stron Ordu, nie będziesz mógł czuć się pewnie na słabszej maszynie. Dla tych, którzy chcą być najszybszymi, najbardziej wydajnymi i utytułowanymi sportowcami, Ordu jest przyszłością. Ty i triathlon już nigdy nie będziecie tacy sami.
AERODYNAMIKA
Wymagało to ponad 2500 godzin obliczeń… Analiza ramy, widelca i kokpitu oraz identyfikacja obszarów, w których należy udoskonalić i zmniejszyć opór aerodynamiczny.
WAGA
Przeanalizowaliśmy obszary, w których zastosowano duże ilości materiału w celu zapewnienia sztywności.
ERGONOMIA
Ordu został zaprojektowany tak, aby pasował do jak najszerszego grona rowerzystów. Ergonomię można łatwo modyfikować w ogromnym zakresie za pomocą zaledwie kilku punktów regulacji, co pozwala łatwo dostosować się do każdego kierowcy lub przepisów wyścigowych. Nie ma znaczenia, czy jesteś bardzo elastyczny, czy nie… Ordu spełni Twoje potrzeby.
NOWY ORDU PRZEZNACZONY JEST DLA POWAŻNYCH TRIATHLONISTÓW, KTÓRZY CHCĄ ZMODERNIZOWAĆ ISTNIEJĄCY ROWER NA COŚ SZYBSZEGO I BARDZIEJ ERGONOMICZNEGO, Z WIĘKSZĄ INTEGRACJĄ I NIŻSZĄ WAGĄ.
Ordu to także wybór elitarnych i zawodowych zawodników szosowych, którzy potrzebują roweru do jazdy na czas dopuszczonego przez UCI. Ordu to wyścigowa bestia wielu zespołów sponsorowanych przez Orbea i oczywiście naszych zawodników Orbea Pro Triathletes, Fundacion Euskadi i Ceratizit – WNT Team
JESTEŚ WYJĄTKOWY, TWÓJ ROWER TEŻ POWINIEN BYĆ!
Wszyscy jesteśmy wyjątkowi, nawet jeśli łączy nas wspólna pasja i nasze rowery też powinny być wyjątkowe. Dzięki naszemu prostemu konfiguratorowi MyO od Twojej wymarzonej jazdy dzielą Cię zaledwie 3 kroki.
Specyfikacja:
RAMA
Orbea Ordu carbon OMX Disc, konstrukcja monocoque, HS 1″ – 1 1/8″ mini tapered, BB 386mm, kompatybilna z miernikiem mocy, oś przelotowa 12x142mm, gwint M12x2 P1, wewnętrzne prowadzenie linek.
WIDELEC
Widelec Orbea Ordu OMX ICR 2021, w całości z karbonu, główka ramy 1″, oś przelotowa 12x100m, gwint M12x2P1. Kwalifikacja UCI.
STERY
Zintegrowane aluminiowe FSA 1-1/8″-1″.
KORBA
Shimano Dura-Ace R9200 36x52t
MANETKI
Shimano R9180
KASETA
Shimano Dura-Ace R9200 11-30t 12-biegowa
PRZERZUTKA TYLNA
Shimano Dura-Ace Di2 R9250
PRZERZUTKA PRZEDNIA
Shimano Dura-Ace Di2 R9250
ŁAŃCUCH
Shimano CN-9100
KIEROWNICA
Orbea Ordu OMX
LEMONDKI
Vision Metron TFA Carbon Aero Clip-on JS-Bend (nie zgodny z UCI)
HAMULCE
Tarczowe hydrauliczna Shimano R9270
TARCZE
Przód 140 mm / tył 140 mm
KOŁA
Oquo Road Performance RP57LTD
OPONY
Vittoria Corsa Pro G2.0 TLR 700x28c
OŚ PRZEDNIEGO KOŁA
Oś przelotowa Orbea 12x100mm M12x2 P1 Lite
OŚ TYLNEGO KOŁA
Oś przelotowa Orbea 12x142mm M12x2 P1 Lite
WSPORNIK SIODEŁKA
Orbea Ordu OMX, z mikro regulacją nachylenia
SIODŁO
Fizik Transiro LD R5 rozmiar 135mm
OWIJKI
Orbea EVa
BIDON
Bidon OC Aero RA10 (550ml) + zestaw karbonowy RA10
BOX NA NARZĘDZIA
Skrzynka narzędziowa OC Aero TB01PP
Tabela rozmiarów:
ROZMIAR | KORBA | KIEROWNICA | WZROST |
XS | 170 | 380 | <170 |
S/M | 170 | 380 | 170-180 |
M/L | 170 | 380 | 175-185 |
XL | 172 | 380 | >185 |
Strona producenta: Orbea Ordu
Artykuł na stronie Dealera: Orbea Ordu
Instrukcja: Blue Paper Orbea Ordu
*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru
Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.