Podobnie jak triathlon jest rywalizacją wielu dyscyplin, Ordu jest eleganckim połączeniem aerodynamiki, wagi, obsługi i ergonomii. Kiedy już doświadczysz wielu mocnych stron Ordu, nie będziesz mógł czuć się pewnie na słabszej maszynie. Dla tych, którzy chcą być najszybszymi, najbardziej wydajnymi i utytułowanymi sportowcami, Ordu jest przyszłością. Ty i triathlon już nigdy nie będziecie tacy sami.
AERODYNAMIKA
Wymagało to ponad 2500 godzin obliczeń… Analiza ramy, widelca i kokpitu oraz identyfikacja obszarów, w których należy udoskonalić i zmniejszyć opór aerodynamiczny.
WAGA
Przeanalizowaliśmy obszary, w których zastosowano duże ilości materiału w celu zapewnienia sztywności.
ERGONOMIA
Ordu został zaprojektowany tak, aby pasował do jak najszerszego grona rowerzystów. Ergonomię można łatwo modyfikować w ogromnym zakresie za pomocą zaledwie kilku punktów regulacji, co pozwala łatwo dostosować się do każdego kierowcy lub przepisów wyścigowych. Nie ma znaczenia, czy jesteś bardzo elastyczny, czy nie… Ordu spełni Twoje potrzeby.
NOWY ORDU PRZEZNACZONY JEST DLA POWAŻNYCH TRIATHLONISTÓW, KTÓRZY CHCĄ ZMODERNIZOWAĆ ISTNIEJĄCY ROWER NA COŚ SZYBSZEGO I BARDZIEJ ERGONOMICZNEGO, Z WIĘKSZĄ INTEGRACJĄ I NIŻSZĄ WAGĄ.
Ordu to także wybór elitarnych i zawodowych zawodników szosowych, którzy potrzebują roweru do jazdy na czas dopuszczonego przez UCI. Ordu to wyścigowa bestia wielu zespołów sponsorowanych przez Orbea i oczywiście naszych zawodników Orbea Pro Triathletes, Fundacion Euskadi i Ceratizit – WNT Team
JESTEŚ WYJĄTKOWY, TWÓJ ROWER TEŻ POWINIEN BYĆ!
Wszyscy jesteśmy wyjątkowi, nawet jeśli łączy nas wspólna pasja i nasze rowery też powinny być wyjątkowe. Dzięki naszemu prostemu konfiguratorowi MyO od Twojej wymarzonej jazdy dzielą Cię zaledwie 3 kroki.
Zdjęcie roweru ma wyłącznie charakter poglądowy przy wyborze koloru - właściwy osprzęt podany w specyfikacji
Rama | Orbea Ordu OMX, karbonowa, konstrukcja monocoque, główka sterowa 1"–1 1/8" mini tapered, suport BB386, kompatybilna z miernikiem mocy, oś tylna 12x142 mm (gwint M12x2 P1), kompatybilna z systemem Speed Release, wewnętrzne prowadzenie kabli |
Widelec | Orbea Ordu OMX ICR 2021, pełny karbon, główka 1", oś przednia 12x100 mm (gwint M12x2 P1), kompatybilny z Speed Release, zgodny z przepisami UCI |
Rura sterowa | FSA 1-1/8" – 1", zintegrowana, aluminiowa |
Korba | Shimano Ultegra R8100, zębatki 36x52T |
Manetki | Shimano R9180 |
Kaseta | Shimano Ultegra R8100, 11–30T, 12-biegowa |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Łańcuch | Shimano M8100 |
Kierownica | Orbea Ordu OMX |
Leżaki czasowe | Vision Metron TFA Carbon Aero Clip-on JS-Bend (niezgodne z UCI) |
Hamulce | Shimano R9270, hydrauliczne hamulce tarczowe |
Tarcze hamulcowe | 140 mm przód / 140 mm tył |
Konfiguracja hamulców | Nie dotyczy |
Koła | Oquo Road Performance RP57LTD |
Opony | Vittoria Corsa N.Ext G2.0, składane, 700x28c |
Przednia oś koła | Orbea Thru Axle 12x100 mm, M12x2 P1, wersja Lite |
Tylna oś koła | Orbea Thru Axle 12x142 mm, M12x2 P1, wersja Lite |
Sztyca | Orbea Ordu OMX, z mikroregulacją nachylenia |
Siodełko | Fizik Transiro LD R5, szerokość 135 mm |
Owijka kierownicy | Orbea EVA |
Hydratacja | Bidon OC Aero RA10 (550 ml) + karbonowy koszyk RA10 |
Schowek / Akcesoria | OC Aero Toolbox TB01PP |
Piasta | OQUO Q10 |
Tabela rozmiarów:
ROZMIAR | KORBA | KIEROWNICA | WZROST |
XS | 170 | 380 | <170 |
S/M | 170 | 380 | 170-180 |
M/L | 170 | 380 | 175-185 |
XL | 172 | 380 | >185 |
Strona producenta: Orbea Ordu
Artykuł na stronie Dealera: Orbea Ordu
Instrukcja: Blue Paper Orbea Ordu
*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru
Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.