Rower Orbea Ordu - już nigdy nie będzie taki sam
Tak jak triathlon to zawody wielu dyscyplin, tak rower Orbea Ordu jest eleganckim połączeniem aerodynamiki, wagi, obsługi i ergonomii. Kiedy już poznasz wiele mocnych stron Orbea Ordu, nie możesz czuć się pewnie z żadnym innym rowerem. Dla tych, którzy chcą być najszybszymi, najbardziej wydajnymi i utytułowanymi sportowcami, rower Orbea Ordu to najlepszy wybór. Nowy rower Orbea Ordu jest przeznaczony dla triathlonistów, którzy chcą ulepszyć istniejący rower do czegoś szybszego i bardziej ergonomicznego, z większą integracją ICR i mniejszą wagą.
Rower Orbea Ordu to także wybór elitarnych lub profesjonalnych zawodników szosowych, którzy potrzebują legalnego roweru do jazdy na czas w zawodach UCI. Orbea Ordu to rama wyścigowa wielu drużyn sponsorowanych przez Orbea i oczywiście naszych Orbea Pro Triathlones, Fundacion Euskadi i Ceratizit - zawodników WNT Team. Rower Orbea Ordu został zaprojektowany tak, aby pasował do jak najszerszej grupy kolarzy. Ergonomię można łatwo modyfikować w szerokim zakresie za pomocą zaledwie kilku punktów regulacji, łatwo dostosowując się do każdego sportowca lub regulaminu wyścigu. Nie ma znaczenia, czy jesteś bardzo elastyczny, czy nie… Orbea Ordu spełni Twoje potrzeby.
Specyfikacja:
Specyfikacja:
Rama | Orbea Ordu carbon OMX Disc, Monocoque Construction, suport BB 386 mm, kompatybilna z miernikiem mocy, tylna oś przelotowa 12x142 mm, wewnętrzne prowadzenie linek ICR |
Widelec | Orbea Ordu OMX ICR, w całości z włókna węglowego, Główka ramy 1", oś przelotowa 12x100 m, gwint M12x2P1, Legalizacja UCI. |
Stery | FSA 1-1/8"-1" Zintegrowane |
Mechanizm korbowy | Shimano Ultegra R8100 36x52t |
Manetki | Shimano R9180 |
Kaseta | Shimano Ultegra R8100 11-30t, 12-Przełożeń |
Przerzutka tył | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Przerzutka przód | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Łańcuch | Shimano M8100 X12 |
Kierownica | Orbea Orbea Ordu OMX |
Lemondki | Vision Metron TFA Carbon Aero Clip-on JS-Bend |
Hamulce | Shimano R9270, Hydrauliczne Tarczowe |
Koła | Vision 55 SC Disc Carbon TLR CL |
Opony | Vittoria Rubino Pro IV G2.0 TLR 700x25c |
Oś przedniego koła | Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite |
Oś tylnego koła | Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite |
Sztyca | Orbea Ordu OMX |
Siodło | Fizik Argo Vento R5, 140mm |
Zatyczki kierownicy | Orbea Eva, |
Bidon | Orbea Bidon Aero + koszyk RA10 |
Przechowywanie | Orbea Przybornik OC Aero TB-01 |
WZROST ( CM ) | WZROST ( IN ) | ROZMIAR |
<170 | 0"-68.9" | X/S |
170-180 | 66.9"-70.9" | S/M |
175-185 | 68.9"-72.8" | M/L |
185< | 72.8" | XL |
* Przybliżone wymiary
Aerodynamika, sztywność, waga
Kluczem do zbudowania najlepszego roweru triathlonowego jest znalezienie równowagi między aerodynamiką, sztywnością, wagą i zidentyfikowanie dodatkowych czynników wydajności, które pozwolą rowerzyście zwiększyć efektywność i moc. Wymagało to ponad 2500 godzin obliczeń, analiza ramy, widelca i zespołu kokpitu oraz identyfikacja obszarów w celu udoskonalenia i zmniejszenia oporu aerodynamicznego.
Zastanawialiśmy się nad integracją każdego komponentu - hamulców, kół, kierownicy, sztycy, systemu hydratacji i przechowywania - wszystkie czynniki są traktowane jako całość w celu zmniejszenia oporu. Jednym z najważniejszych punktów, które należy wziąć pod uwagę przy określaniu geometrii, jest to, że rower musi być łatwy w prowadzeniu. Szybka jazda nie jest wynikiem tylko i wyłącznie dobrej aerodynamiki, ale wymaga wygodnej kontroli nad rowerem.
Strona producenta: Orbea Ordu
Artykuł na stronie Dealera: Orbea Ordu
Instrukcja: Blue Paper Orbea Ordu
*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru
Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.